źródło: http://kwejk.pl/obrazek/160221/dysortografia.html
źródło: http://kwejk.pl/obrazek/160221/dysortografia.html
KatarzynaEn KatarzynaEn
1413
BLOG

PO ostro trzyma się zasad + obrazek bez związku

KatarzynaEn KatarzynaEn Polityka Obserwuj notkę 2

Taki tam znaleziony w sieci dowód, że nawet Platforma Obywatelska posiada pewne bastiony zasad, których nigdy nie złamała. A proszę bardzo:

 

Wywiad z Jarosławem Gowinem.


 

"Kiedy przyszło obrzydzenie?

- Tuz po wyborach w 2005 r. Byłem przekonany, że powstanie rząd Po i PiS. Wtedy nastąpił moment inicjacji w brudną część polityki. Siedziałem w restauracji sejmowej z pewnym ważnym politykiem. Byłem rozgorączkowany. Mówiłem, że powinniśmy stworzyć wspólny rząd, by realizować program. On na to: "Pisiaki wygrały, niech sobie sami teraz tworzą rząd". 'Przez kilka lat obiecywaliśmy wyborcom rząd. Jak mamy teraz się z tej obietnicy wycofać? - spytałem. Na to on, z miną guru politycznego, powiedział:

 

"Pamiętaj. Pierwsza zasada w polityce - pie**ol wyborców"

 

źródło

 

 

 

 

 

 

 

 

KatarzynaEn
O mnie KatarzynaEn

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka